Dream House

Efter en lång dag på stan med William och vår kompis "nana" med sushi och lite shopping så avslutade vi lördagskvällen hela familjen med tacos, filmen "Dream House" ,citronglass och mangoglass. Gott!

Filmen skulle vara en skräckfilm, men den var ganska sorglig i slutet. Inte så att man grät, men gillar inte filmer med död och att man ska skiljas åt osv. Speciellt inte när man ska skiljas från sina barn.

Jag gillar glada romantiska komedier och "feel good filmer". Varför titta på ledsna filmer när man kan se glada?

Haha... Jag vet att jag har skrivit så tidigare och att folk har blivit irriterade. Men det är verkligen min åsikt. Samma sak med musik. Lyssna på glad musik så blir du en gladare människa. ;)

Dock så gillar jag även filmer med handling, t. ex filmer som "Limitless" ;) dvs thriller med glada slut är också min typ av film :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0