Niclas Svensexa



Igår blev Niclas riktigt rädd när killarna överraskade honom på Linköpings statoil längst motorvägen när han var på väg hem från jobb i Sthlm.

Måste nästan lägga upp ett klipp senare för de filmade allt! Men lite snabbt så satte en utav killarna på sig en rånarluva och lurade Niclas att han stal bilen under tiden Niclas var inne på statoil. (dem hade extranycklar till bilen). Han blev så jäääääääääääävla rädd att han började att skaka.

Berättar mer om det sen ;) Killarna ville att jag skulle sätta ihop lite kläder till Niclas. Underkläder, skjortor, badbyxor osv. Så jag packade ner 1 kg av hans favoritgodis med. Han favoritgodis är winegum och sockerbitar.

Sedan satte jag dit några hjärtgodisar med ;)




Kommentarer
finest.se/systrarna

Men Gud så lustigt.. När jag läser detta inlägget så förstår jag att min pojkvän känner din Niclas :) Han kunde tyvärr inte hänga med på svensexan, men han berättade om de stora planerna och det lät ju riktigt bra! Kul att läsa att allt gick vägen :)

Världen är bra liten ibland :)

/Frida

2012-04-23 @ 07:09:07
URL: http://finest.se/systrarna


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0