Tröööött!!

Efter skolan så satt jag och Malin kvar och kämpade med ett arbete i statistik 2.

Vem läser statistik 2 och varför? Skojar.. Hade varit intressant att analysera och fördjupa mig om jag inte bara var så trött, har inte sovit så bra de senaste dagarna av någon anledning?

Har hämtat William på dagis, gett honom mat och nu ligger jag i soffan och vilar mig lite är hur trött som helst, skulle kunna somna på 1 sekund.

Om 30 minuter ska vi på middag hemma hos pappa så jag har inte ätit sedan kl 12 och är aaaaaas hungrig. Funderar på att äta ngt litet innan jag dör... I-landsproblem...



Kommentarer
Sara

Haha att äta nåt innan man dör är mer ett ulandsproblem =P

2012-04-26 @ 21:04:15
Melissa

Tror att hon var ironisk =P

2012-04-27 @ 16:37:21
URL: http://onedirectionernovell.blogg.se/
isabelle

vad fin du är!! :) Ha en bra dag!! kramis

2012-04-27 @ 17:31:15
URL: http://isabellelouise.blogg.se/
Nelly

Hej!

Jag går i nian och om några veckor ska alla i min klass redovisa en bok. Mitt problem är att jag blir alltid väldigt nervös när jag ska redovisa framför andra. Jag blir jätte skakig och min röst blir darrig. Har du några tips på vad jag ska göra?

2012-04-27 @ 18:05:46
Anonym

Nelly



nästan alla kan bli spända eller nervösa inför en redovisning.



Det bra att vara väl förberedd och att man vet vad man tänker säga. Om man inte har hela manuset, räcker det oftast med stödord.



Ett tips kan vara att göra redovisningen för en kompis innan själva klassredovisningen.



Under själva redovisningen, om inte alla kan hålla tyst; vänta tills det blir tyst, för nu är det du som talar och har kommandot.



Lycka till!



2012-04-27 @ 22:24:58
Sara

Melissa: haha då faller pusselbiten på plats =)

2012-04-28 @ 00:14:21
Anonym

hej!

har en fråga som jag hoppas du kan svara på!

varför är det bra att använda ansiktsvatten som ex. emmma s facial mist? den kan man ju till och med ta över sminket! vad gör den med hyn då lixom?

2012-04-28 @ 11:08:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0