Alla Hjärtans Dag!!


Hemma igen! Vi kom hem igår, men var så trött efter resan att jag bara låg hemma och vilade.

Vi hade det riktigt varmt( ca 25 grader i skuggan!!)  Solen stekte och det var som riktiga varma sommardagar. De tre sista dagarna var det varmt, men lite molnigt så vi hyrde en bil och åkte runt på ön, gick på marknader, åkte till olika stränder och fikade, lekte med William på olika lekplatser osv. Det bästa var ändå att man kunde gå i linne och shorts.

Ska snart iväg till skolan och sätta mig i biblioteket och plugga. Känner att jag ligger efter nu när jag varit borta en vecka.

Hoppas att ni har en super mysig alla hjärtans dag och att ni är snälla mot varandra!! Puss!


Kommentarer
Anonym

Vet hur det är! När jag och min familj åkte på semester till Bosnien var det 35 grader, i skuggan! Som varmast var det 45 grader, men då fick man åka ner till havet och bada, underbart! :)

2012-02-14 @ 13:38:37
lchf

Kolla min blogg om du vill bli fit med LCHF! Har grymma tips. FETA TIPS

2012-02-14 @ 13:43:22
URL: http://lchf.myshowroom.se/
Sara

Ska du inte visa bilder på din resa?

2012-02-14 @ 18:38:22
Jennie

Gick ej att kommentera inlägget om flip flopen, men de var ju jätte söta :) såna skulle jag vilja i sommar..

2012-02-14 @ 21:52:53
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Malin - Q r i s t a a l l ♥

Till ditt inlägg om svullen mage!



Jag får så om jag äter mycket kolhydrater. Så dra ner på dom så mycket det går tills det försvunnit. Gå en promenad också!

2012-02-15 @ 14:30:32
URL: http://qristaall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0