Kolhydrater


Tack för tipsen angående min svullna mage!

Jag tror absolut att ni har rätt, jag åt för mycket kolhydrater i Gran Canaria. Det är ganska svårt att låta bli när det enda som serveras är hamburgare med tjocka pommes eller en stor köttbit i olika såser med enormt mycket potatis till.

Sedan att jag och Niclas satt på vår stora balkong som var lika stort som vårt vardagsrum varje kväll med en OLW påse och drack vin, tittade på solnedgången och pratade om livet medan William sprang runt och lekte kanske också var en faktor till min ballongmage.

Men nu är min mage näsan så gott som återställd igen!! Det tog bara några dagar att få den att glömma kolhydraterna. Jag ska aldrig äta kolhydrater igen!

Förutom imorgon när jag och Veronica (Niclas syster) ska köpa godis och titta på film och förutom på lördag när jag ska köpa lördagsgodis.



Kommentarer
Moa

hahaha du är väl för härlig :)

2012-02-18 @ 10:59:35
URL: http://blondandbrownie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0