Bloggbikten



Förlåt mig Fader för jag har syndat. Jag anklagar mig själv för följande synder.

Imorse var jag jättetörstig. Jag höll på att torka ut!

Jag visste att vatten inte skulle hjälpa mot min törst, så jag hittade en vanlig coca cola flaska på köksbänken, halvuppdrucken.

Snabbt tog jag is i ett glas och fyllde på med Coca cola. Tog en klunk, och en klunk till.

Fader, det smakade vidrigt. Jag förstår inte hur man kan dricka vanlig coca cola. Det smakar ju mer konstgjort än vanlig cola light.

Jag är ledsen för min synd och jag ber Jesus att förlåta mig och alla mina synder som jag har glömt att bekänna.



 




Kommentarer
Othilia

Haha älskar din personlighet :D

2012-01-10 @ 09:21:34
URL: http://othiliasliv.blogg.se/
Alexandra

Okej ja det var nog så... Jaja nu har du hört ifrån mig iaf! Skickade sms för några veckor sedan men ja det är la inte fösta gången det inte kommer fram! (som när E föddes) :) trodde du inte ville svara bara så har inte skrivit sedan dess... Hoppas du mår bra och att din jul och ditt nyår var bra iaf! Miss u söt! Pusspuss

2012-01-10 @ 10:48:52
URL: http://alexandrapakarinen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0