Slööö

Ska iväg till skolan nu. Ska sätta mig i biblioteket och plugga mikroekonomi innan föreläsningen kvart över 2.

Är så slö så jag inte orkat göra mig i ordning. Stooooor goströja och varma leggings under! Har inte hunnit platta håret ens utan har det bara uppsatt och sminket är bara mascara och fondation.

Vissa dagar älskar jag att fixa mig jättemycket. Smink, kläder, klackar, smycken.. Osv.

Och ibland orkar jag ingenting utan sätter fokus på annat. Jag älskar att jag inte skäms för att visa mig. Jag menar, vissa skulle säkert känna sig nakna. Men inte jag!

Jag älskar att jag har den självkänslan!
Jag vill tacka min mamma för det! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0