Några läsarfrågor

Ett stort grattis till er båda ;D Är lite nyfiken på vaför det blev kyrka.. Jag har alltid trott att din far var egyptier och muslim och att du då skulle vara 50/50 (inte för att det finns något som kallas för 50/50 men du förstår kanske vad jag menar) :)

Svar: Min pappa och mamma gifta sig i en kyrka även om han är muslim. Han ska föra mig fram till altaret (Jag vet att många är emot det, men jag tycker att det är en fin tradition)



Oj så kul det ska bli med massa bilder på dig, er och själva bröllopet sen :) För det hoppas jag kmr?! :)

Svar: Ja det kommer absolut att komma! :)



Vad jobbar du med? :)

Svar: Först och främst så pluggar jag till Civilekonom. Men jobbar även löner och fakturering på Niclas företag.



Äter William sushi? :)

Svar: Ja, han älskar Sushi :)




Hej! Har nu varit och köpt Panto-3 som du rekomenderade här på bloggen för länge sen. Hur lång tid tar det innan man ser resultat? Kram!

Svar: Ja den är riktigt bra! Det tar en till två månader :)



shit vad du pluggar :) tycker du att det är jobbigt att vara ifrån din son mycket? själv gruvar jag mig som fan tills min dotter börjar på dagis..

Svar: Lite jobbigt, men jag känner verkligen att han går på ett underbart bra dagis så jag oroar mig aldrig. Jag kan förstå att du oroar dig, men jag oroar mig nästan aldrig för någonting utan tror att allting kommer att bli bra och lösa sig. Försök att tänka att det kommer att bli bra istället och att din dotter måste börja på dagis för att du ska jobba / plugga för ER skull :) Det kommer at gå bra! :)




jag har verkligen bristningar överallt och jag är fan inte nöjd.. vad ska jag göra åt de? snälla behöver hjälp orkar inte vänta på att dom ska bli bra, ifall dom ens blir de..

Svar: Jag vet inte hur man får bort det, men har hört att det finns laser som kan ta bort bristningar, men det är nog ganska dyrt.



har du något tips för dålig hy? Med jätte mycket finnar och pormaskar? vad ska man göra?

Svar: Kläm absolut inte finnarna eller pormaskarna. Behandla din hy som att den är jätte ömtålig. Använd ansiktsmask, bra sminkbortasningsmedel, ansiktsvatten osv. Att sola solarium brukar också hjälpa lite, sola dock inte för mycket, tänk på cancer! Lycka till!



Det verkar som om det enda du gör är att äta om dagarna, hur kam du då vara smalare än innan du blev gravid?:)

Svar: Nej jag äter absolt inte hela tiden, men jag brukar blogga ganska ofta när jag äter. Jag är inte så mycket smalare nu än innan jag var gravid. Något kilo kanske.




Ska vi ha länkbyte? :)

Svar: Får frågan ganska ofta, men jag gör inte länkbyten tyvärr.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0