Sååå sött!

När jag var uppe på vinden igår hittade jag tre stora lådor med massa babykläder.

De flesta är ifrån när jag var liten.. Ser ut som små söta dockkläder! Lådorna sparar jag tills i framtiden ;)

Sedan hittade jag även den här utsöta västen och byxorna som mamma sydde till min lillebror när han var liten.

Jag testade den på William och de satt perfekt! Man skulle kunna tro att hon hade sytt den speciellt till William idag.

Detta måste han ha på bröllopet! Får lämna tillbaka det som jag redan har köpt. :) Min lilla älskling kommer att bli sååå söt! :)

(Idag är det för övrigt exakt 16 dagar kvar...) :D



Kommentarer
Dennix

Hej!

Du har vell inte missat våran modevisning??

Video från visningen finner du på bloggen!!

2012-06-01 @ 17:47:41
URL: http://www.nattstad.se/RenIdioti
susie

men vad kul :) älskar bröllop, hoppas du lägger upp någon bild från erat sedan när ni har gift er!

2012-06-01 @ 19:47:31
URL: http://susiemanthen.blogg.se/
M

Det finns också en vit liten babyfluga till dräkten!

2012-06-02 @ 11:59:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0