Konstiga grannen fortsätter...

Ni vet grannen jag nyss bloggade om.

2 minuter efter att jag la upp inlägget på bloggen så skickade hon ett meddelande på Facebook där hon skrev att hon inte tar åt sig.

30 minuter senare står hon på gården och skriker att "MINA GRANNAR KLAGAR ÖVER ATT JAG SPELAR MUSIK, HON SITTER PCH PLUGGAR NU, HAHAHA, DOM KLAGAR HELT JÄVLA DUMMA I HUVUDET.

35 minuter senare står hon och skriker fortfarande och har satt på musik (ute på gården??) högt med en spelare där hon står och skrattar och skriker samma sak och att hon ska höja musiken mer för att störa mig.

Får bli ett snack med styrelsen imorgon. Förstår ni nu vad jag menar med att hon inte lyssnar?

1 minut kvar tills jag får ett till meddelande på facebook antar jag...



Kommentarer
Emelie

Ring polisen?!?!!!?

2012-03-18 @ 20:42:00
C

Åh vad tragisk hon är, herregud! Hoppas ni får henne vräkt! Först för er skull men även för henne. Hon har ju skämt ut sig TOTALT inför alla i området ;)

2012-03-18 @ 20:43:17
susie

men gud vilken fjantigt beteende! Tycker absolut att ni ska tala med styrelsen och var tydliga med hur respektlös hon är så att hon verkligen får en varning!

2012-03-18 @ 20:49:40
URL: http://susiemanthen.blogg.se/
Anonym

In på mentalsjukhus, ingen normalt funtad gör så

2012-03-18 @ 21:46:53
Anonym

Jag vet att detta låter elakt att säga men jag kan sätta en miljon på att hon inte är Svensk. Kan även sätta en miljon på att hon vill ha uppmärksamhet från er och att hon inte är normal.



Vem sätter på musik och sedan går in på bloggen helt besatt om den inte vill ha en reaktion. Kanske sätter hon på musiken för att hon vill ha en anledning att prata med er. Hon är nog inte så pass normal att hon förstår att hon bara gör sig själv en björntjänst.



Det är konstigt att hon inte förstår att det hon gör är efterblivet. Om er gäst blev så chockad och inte ni måste detta ha fortgått förlänge.



Ring polisen nästa gång istället, kanske kan de banka in lite vett i skallen på idioten.



2012-03-18 @ 22:46:08
emma

herregud...omogen eller vad

2012-03-19 @ 09:48:52
URL: http://chasey.blogg.se/
Cissi

Men herregud vilken idiot! Låter ju typiskt en pundare om jag ska vara ärlig.. Ställa sig på gården och hålla på så är INTE normalt. Håller med föregående, ring polisen nästa gång! Jag hade inte tvekat!

2012-03-20 @ 11:37:12
URL: http://tomygoal.blogg.se/
Tove

Vad är det för jävla pucko som skrivit här ovanför om att hon inte är svensk. Vad fan har det med saken att göra. Du som skrev det är ett jävla röthövve, och vad gäller din granne Laila så känner jag verkligen med er. Vi hade en granne som också spelade hög musik från 7 på morgonen till 2 på natten. Hoppas ni får det löst snart! Ha en fin tisdagskväll!

2012-03-20 @ 18:25:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0