Läsarfrågor


Hejsan , mitt hår är långt och det är ända ner till rumpan. Jag behöver stoor hjälp ! Det e jätte slitet men vill abslolut inte klippa bort det , har du några jätte bra tips ? SNÄLLA ! (A)

Svar: Hej! Det är svårt eftersom att du säger att du redan har slitet hår. Egentligen borde du klippa bort det slitna, men eftersom att du absolut inte vill göra det ( vilket jag förstår) så bör du vårda ditt hår så mycket du kan så att det inte blir ännu mer slitet. Lycka till! :)


Hur kan du vilja springa 12 km i timmen i 30 min?

Svar: Varför skulle jag inte vilja göra det? Om jag lyckas göra det innebär det att jag har en extremt bra kondition vilket aldrig på något sätt kan vara negativt.


Hur formar du dina ögonbryn? Och om du klipper dem, hur gör man?!

Svar: Hej! Jag noppar dem efter min "naturliga" form. Jag har aldrig klippt dem och råder dig inte att klippa dem om du inte har någon som visar dig hur man gör :) Lycka till! :)


Kommentarer
Lulle

kmr det inga fler videoinlägg?

2012-03-07 @ 14:43:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0