Prova klänningar

H&M har ovanligt fina klänningar i år.

Gick in där idag och testade ca 10 olika. Alla var snygga.

Den som var minst snygg var den som jag har på bilden här nedanför.

Den var söt, men materialet/tyget kändes verkligen att den hade en dålig kvalitet och den kändes B.

Jag tycker att det känns och ser ut som att H&M har ansträngt sig i vår och då brukar jag inte vara någon trogen kund :)

Jag såg på H&M kundklubb som de skickade ut om jag ville fortsätta vara med i klubben att jag bara handlat för 900 kr på H&M under ett år. Och då är kläder till William inräknat.

Kanske blir en ändring på det om dem håller nivån ;)



Kommentarer
sandra

du va jättefin i den där!

2012-03-28 @ 13:04:17
Anonym

hey ny blogg :)

2012-03-29 @ 11:01:16
URL: http://esh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0