Erbjudande för alla i Borås!

Jag ska göra i ordning mina naglar hos Moods For You i Borås inför bröllopet om EXAKT en månad... Wiiiee! ( Inte långt kvar nu)

Hur som helst så har jag lyckats pruta till mig ett pris till er bloggläsare som vill ha fina naglar men som kanske inte har råd att lägga jättemycket pengar på det just nu.

Därför får ni en nagelförlängning med Akrylnaglar ( Fransk manikyr, fransk manikyr med glitter, färgad kant eller vanlig färg) för 199 kronor! Hur billigt är det inte? ( ord. pris 1200 kr)


Ni kan också få fina händer och naglar med gelé-lack som är ett nagellack som sitter stenhårt i upp till 2-3 veckor. Då ingår det att de även fixar till och formar naglarna och allting för bara 99 kronor!

Eller om ni bara vill ha en vanlig spamanikyr så kan ni få det för 199 kronor.

För er som har barn eller tjejkväll etc. så kan ni få hembesök för bara 50 kronors tillägg (inom Borås då) :)


Kontakta Moods for you och säg att ni vill ha erbjudandet som finns på Laila´s blogg så vet dem att ni ska få det billigare :)




Kommentarer
Kristin

Ojj!!!! :D :D

2012-05-16 @ 17:52:44
Sandra

Exakt vart i Borås ligger det??:))

2012-05-18 @ 02:33:19
Laila

Det ligger nästan bredvid onyx, fast på sidan bredvid den stora vägen :)

2012-05-18 @ 13:30:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Elin

Hur länge gäller erbjudandet?

2012-05-20 @ 13:03:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0