Svar

m om Onsdag:
Hur går det med dina studier nu?
//

Svar: Har en paus just nu.

Sara om Onsdag:
Är det sant att din pappa är läkare? Lite pinsamt att du skryter som om att han är de. Jag har hört att han inte är de.

Svar: Ja det är sant. HAHAHA OKEY? Det var det dummaste jag hört att jag skulle ljuga om det. Vilka idioter det finns där ute alltså :)

Annelie om ORGASM:
Men hallå! Vad är det för mening med att fejka,
har inte fattat vitsen med det.
Hoppas allt är bra med dig (och "magen)

Svar: Jag vet! Jag skojjade lite :) Tack!!

Anonym om ORGASM:
Hahahahaha! Där ser man =) När va de ni skulle ha bebis? kram
Svar: Beräknat 2.a Juni men hoppas att den kommer ut några dagar innan :P

Anonym om Gillar vi Pepsi Max eller?:
Vet inte om du vet det, men man avråds av MVC att dricka lightdrycker under graviditeten då man inte vet hur det påverkar fostret. Det innehåller ju cancerframkallande ämnen...
Ett tips bara... :-)
Svar: Det har jag aldrig hört men kanske stämmer?

Jennie om Post:
Vad fina naglar du har :) Är de förlängda? Kram snäckan
Svar: Nej mina egna :) Tack snygging!

nadja om Post:
snälla laila kan du inte säga va man kan köpa c24 detoxkuren har varit runt på hälsokost istan ingen har det :/mkt tacksam

Svar: Jag köpte det i Borås i en hälsoaffär? Fan vad jobbigt! Kolla mera eller beställ från internet om du jättegärna vill ha det? :)

J om Svar:
Intressant att läsa om hur andra äter. Kan du ge något förslag på vad du åt för mat utöver grönsaker och wok? Om man exempelvis ska försöka lägga upp en vettig kost för en vecka, hur ofta ska man äta,hur mycket och såklart vad ska man äta? Du verkar ha koll på mat och träning så ska bli spännande att läsa ditt svar när du har tid :)

Svar: Ojj.. så svårt att säga.  Men för att gå ner i vikt bestäm dig för ett antal kalorier som du ska äta varje dag. Ha en dag i veckan som du äter "normalt".
Ät tre gånger om dagen exakt samma tidpunkt. Då lär sig kroppen tillslut att inte bli hungrig före det klockslaget. Antal kalorier som du ska äta är bäst om du bestämmer själv, beror ju på hur snabbt du vill se resultat och hur mycket du orkar. Ha hellre ett högre mål som du sänker hela tiden än att börja för hårt så att du inte klarar det. Men allt handlar om vilja i slutändan, självdisciplin :)
Träna lite varje dag och WOILA så kommer du vara smal på nolltid om du inte failar :)

Jenniefer ([email protected]) om Världens godaste:
Gud va god den såg ut! :) 
Får jag fråga vad du använder för mixer, den jag har är så dålig och vet inte va ja ska köpa för någon ny :)

Svar: Jag köpte den på elgiganten för ett år sedan, kostade 700 kronor. Men jag använder den nästan varje dag så det var en bra investering.












Kommentarer
Jenniefer

Tack så jätte mycket raring :)

2010-03-31 @ 20:21:39
URL: http://jenniefersarakarlen.blogg.se/
clara

heeej min kompis blev stora syster i går till en sebastian ^^

2010-03-31 @ 20:49:08
URL: http://clazanzzzxd.blogg.se/
Jennie

Riktigt snygga naglar du har, man blir en aning avis :)

2010-03-31 @ 21:26:54
URL: http://jenniezen.blogg.se/
nadja

tack så mkt för svaret,problemet är att jag hittar ingen sida som beställer det på nätet :/

2010-04-01 @ 11:05:06
bjorne

Ska bli jättekul när eran bebis kommer då ska du få känna vad kärlek är,vet eftersom jag har tre barn själv,en känsla som inte går att beskriva kan jag lova.

2010-04-03 @ 20:23:32
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0