Ny kropp!!

 
Jag har bestämt mig för att få en mer vältränad kropp.
 
Istället för att bara vara normalt smal så vill jag vara normalt vältränad.
 
Missförstå mig inte nu, jag kommer inte satsa på att få någon bodybuildar kropp. Men jag vill få mer muskler och mer formad kropp.
 
Igår joggade jag 5 km och styrketränade därefter i 30 minuter..
 
Idag joggade jag 7,3 km ute i skogen på 45 minuter. 6,1 km/min. Vi får se hur jag har förbättrat mig om en månad... :)
 
Imorgon är mitt mål att cyckla 1 mil.. men jag gillar inte att säga saker "högt" före jag gör dem, för då brukar det inte bli av. Det är bättre att säga saker efter att det är klart :)
 


Kommentarer
Ida

Träna är bra! Önskar att jag hade din kropp. Jag ligger några kilon plus.

Svar: Vad gullig du är Ida :) Jag tror att du har en jättefin kropp, men om du inte är nöjd kanske du med borde springa lite? :) <3
Laila Aziz

2012-07-03 @ 20:50:18
Marre

Shit vad bra tempo du höll, you go girl!!

Svar: Haha! Tack Marre! Hur snabbt springer du? :)
Laila Aziz

2012-07-03 @ 21:31:15
URL: http://maaarree.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0