Ett kilo ett Vs. Ett kilo muskler

Blev lite äcklad när jag av en ren slump ramlade över den här bilden.... MEN... Jag vet att många tjejer (även jag förr i tiden) tänkte att de inte vill bygga muskler när dem tränar för att muskler väger mer än fett. Men jag vill hellre väga mer och ha en snygg och fast kropp än att väga mindre och ha en dallrigare och "större" kropp. Ingen ser siffrorna på vågen ändå, dem ser dig, så alla tjejer som mår dåligt av vågen, släng den och titta dig i spegeln istället :) OCH viktigaste av allt, din personlighet! Le och var trevlig så är världen trevlig och ler tillbaka mot dig! ;)



Kommentarer
emma

Helt rätt!

Svar: :):)
Laila Aziz

2012-08-02 @ 07:57:14
URL: http://emma-nk.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0