Svar från Frågestunden

Hej Laila! Vad använder du för hårprodukter? Lite konstig fråga jag vet men ditt hår är såå himla fint<3 ps! Älskar din blogg!
 

Svar: Tack! :) Jätte tråkigt svar, men jag använder alltid olika hårprodukter. Just nu använder jag schampoo och balsam från "proffesional sebastian" som jag fick av min kompis. Rekommenderas! Annars älskar jag "moroccanoil" :)
 
 
 
Hej laila ville bara säga först du är den snyggaste bruden jag sett , varit på massor massor av bröllop men ingen toppa din skönhet eller bar allt från brudklänningen,smink,hår så bra som dig . Min fråga är vad tycker du om de som är emot invandringen i Sverige som ökar , fler och fler sidor på facebook har börjat skapas att man är emot invandrare främst de med muslimsk bakgrund .
 
Svar: Gud vad gullig du är! Tack :) Jag har ingenting emot invandrare, speciellt inte människor som har haft det svårt i sitt land eller människor som flyr från krig eller dylikt. Dock gillar jag inte invandrare som kommer hit av den orsaken att vi har socialbidrag och där deras tanke är att de bara ska sitta hemma och aldrig jobba. 
 

Hur håller du dig i form? :)

 Svar: Joggar och styrketränar då och då. Försöker även att äta nyttigt :)
 

Har du körkort? :)

 Svar: Ja, sedan några år tillbaka. :)
 

Vad är det mest(behöver inte va stort) kriminella du gjort? :)

Svar: Jag vet inte? Smakat på lösgodiset på Ica kanske? ;)
 
 
Hur många har du varit tillsammans med innan Niclas? Vill du ha fler barn, hur många? Hur vill du att ditt liv ser ut om 5 år?
 

Svar: 2 st. Jag vill ha 1-2 barn till. Max 3 barn tror jag... ;) Jag tar varje dag som den kommer. :)
 
 
På bloggen får vi se många av dina starka sidor, vad skulle du säga är dina mindre starka egenskaper/sidor? Hur har livet som gift förändrats från livet som pojk- och flickvän/sambo? Varför slutade du med skönhetstipsvideorna? Ha det bra! :)
 

Svar: Mina mindre starka egenskaper är att jag t.ex. är morgontrött ;) Livet har inte förändrats, förutom att det är roligare att vara fru och man än pojkvän och flickvän eftersom att man mer blir ett. :) Jag har inte riktigt haft tid, får göra några fler senare :)
 
 
Hur kan du vara så snygg? Vad tycker Niclas om att du är så snygg? Brukar du bli igenkänd på stan? Tycker du att det är jobbigt eller roligt? Älskar din blogg! Kram
 

Svar: Jag tror att han gillar det ;) Nej inte direkt, men det har hänt några gånger, det är bara roligt :) Tack! :)
 

Hur lång är du och vad väger du? :)

Svar: 1,66 lång och väger mellan 55-56.
 
 

Vad är det dyraste du någonsin har köpt? Hur många barn vill du ha? Vad tyckte du om att vara gravid?

 Det dyraste? Bostadslägenheten? Eller menar du klädesplagg? :) Jag gillade inte att vara gravid :/
 
 
Hur många har du varit tillsammans med innan Niclas? Vad hette den/dem och hur länge var ni ihop? Är du naturligt blond? Hur många läsare har du? Vad är det bästa respektive sämsta med Niclas? Vad hade ni för andra namn innan William blev William? :)
 
 

Svar: 2 st. Erik, 1 år och 11 månader eller ngt.. Ångrar det för han fick mig att må dåligt. Pierre var jag nog ihop med i 11 månader, han var jättegullig och snäll. Han var nog för snäll för mig. :) Jag har ca 3000 per dag och 30 000 i månaden. Det bästa är att han är en manlig version av mig, det sämsta är att han är en manlig version av mig. ;) haha. William var mitt prio namn 1 om det skulle bli en kille. Om det skulle bli en tjej skulle hon heta Isabelle, vilket nästa barn får heta om det blir en tjej, om nästa barn blir en kille ska han heta Philip :)
 

Vad har ni för bil?:)

 Svar: Hemlis;)
 
 
Hej laila! Har läst din blogg i flera år nu och det är alltid lika kul att kika in :) Jag undrar vad exakt du jobbar med? Hur ni bor (lägenhet/bostadsrätt/yta/färg osv och om man kunde få se lite bilder? Sen undrar jag också hur högt du värderar pengar? Det skulle vara superintressant att få "lära känna" dig lite närmre i bloggen :) Ha det gott!
 
 

Svar: Vad kul! :) Jag pluggar till civilekonom men inriktning revision, men jobbar extra på Niclas företag med löner och fakturering. Vi bor i en bostadsrätt, yta är nog 88 km, färg? Huset är ljusgult tror jag :) Ja det kanske jag skulle kunna visa er :)
Hur högt jag värderar pengar? Först lycka och kärlek sedan pengar. Pengar är ju till för att skapa lycka så det vore dumt att värdera pengar före lycka ;)
 

Hej Laila! Jag undrar hur mycket du spenderade på ditt bröllop? Kramar :)


Svar: Jag gillar inte att prata om pengar :)


 

Glömde min andra fråga :P Smink-och hårrutin? :)

 

Svar: Smink: Dagkräm, foundation, ljus ögonskugga, mascara, puder, rouge

Hår: Ingen rutin alls. Ibland fixar jag till det, oftast inte, eller jag hinner oftast inte :)


 

Hej Laila! Kan du berätta lite mer om ditt arabiska ursprung? Är din pappa muslim? Vad är din bild av islam och religion överlag?

Svar: Absolut! Min pappa är muslim, ja :). Min bild av islam är att det inte riktigt är så som man ser det på tv, inte där jag har varit i Egypten i alla fall. 

 


 

Vad vill du bli civilekonom inom? Vart vill du jobba och med vad? Tar studenten nästa år och förhoppningsvis börjar jag skolan samma höst, har jättesvårt att välja mellan juridik och ekonomi så jag undrar hur du tänkte och gjorde när du skulle göra ditt val? Om ni förhoppningsvis får ytterligare barn, har du några pojk- respektive flicknamn som du gillar och kan tänka dig att döpa barnet, och isånnafall vilka? Sist men inte minst, hur sminkar du dig? Älskar din blogg!!!!!!!

 

Svar: Jag har valt inriktning revision och vill jobba på en revisionsfirma och sedan starta eget när jag har mer kött på benen inom området. Jag gjorde mitt val genom att se vad jag gillade. Jag har alltid gillat matte och har extremt bra sifferminne så ekonomi passar mig. Juridik verkar också intressant. Du får sätta dig ner och fundera på vad som passar DIG bäst. Det är tyvärr inget jag kan hjälpa dig med eftersom att jag inte riktigt känner dig i person :). Ja! Isabell och Philip. :) 

Smink: Dagkräm, foundation, ljus ögonskugga, mascara, puder, rouge

Nawh tack! :D


 

Har läst din blogg sedan du var gravid och följt William genom hela hans liv. Hur mycket av ditt liv lämnar du ut i bloggen? Är du så som du är i bloggen i verkligheten?

 

Svar: Vad roligt! Jag lämnar egentligen inte ut så mycket, ja det är jag, fast jag inte lägger ut precis allt :) 

Jag har två frågor : 1: vad kostade hela ditt bröllop ? 2: får du pengar för bloggen ? :)

Svar: Det är inget jag vill prata om :) Inte som jag skulle kunna leva på, men lite :) Funderar dock på att byta bloggplattform snart :)
 

heej, ska precis börja gymnasiet, natur natur linjen är sjukt nervös och vet inte hur jag ska klara all stress, vill bli tandläkare. Har du några tips på hur jag ska tänka eller klara det? några ord som får mig och tänka positivt liksom hehe:)
 

Svar: Jag tror att du kommer att klara dig super! Plugga i tid och plugga så att du blir duktig och lär dig! Tänk på att det bara är du själv som kan styra ditt liv och dina studier, så kämpa på! :)
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Om du vill byta bloggplattform tror jag du hade passat jättebra på improveme :) Man använder wordpress där också som är väldigt bra när man har vant sig.

2012-08-07 @ 10:29:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0