Frågor får svar

Sätter 500 tkr på att jag har högre IQ än dig :)


Haha, vissa utav kents låtar tycker jag faktiskt är bra, skrev att emosar skär sig i armarna och lyssnar på kent för att liva upp stämningen i bloggen lite =) Oh, lite u too, vem du nu än är ;)


Jag använde skydd, hade faktiskt spiral men den funkade ju sådär märkte jag :) Men är glad ändå =)


Jag är nog överdrivet rädd, men jag läste på internet att man inte ska dricka mer än 3 koppar om dagen, så jag skippar det helt :P


Vad kul!! Jag köpte den i Göteborg på H&M superbilligt!! bara 99:- =)
Tack så jättemycket! <3


Den är bra för huden ;)


Det är ju helt olika, men oftast någon som har bra och fina drag i ansiktet. Egentligen ska man vara över 1,72 för att vara en riktig catwalkmodell, men det är ett ganska smutsigt jobb om man hamnar i fel händer.

Vet inte hur du ser ut, men Kate Moss är ju 171 meter och anses som kort i modellbranchen, men ge aldrig upp dina drömmar, du kan ju vara reklammodell där är det lättare att vara kort.

Känns som att jag bara skrivit utan att riktigt svara på din fråga så mitt tips är att du ska gå till en modellagentur så bedömer dom dig, och säger en nej så kan du alltid försöka med 10 till, någon säger säkert ja :)
Tack <3<3


Kommentarer
m

Högre IQ än "jag", kära du! Än "jag"! Och inget annat! Se'n kan vi snacka ...

//

PS: Jag gillar inte heller emos ...

2009-12-17 @ 19:18:45
Ewe

Haha, när jag för några månader sedan skrev ett inlägg om Emos (jag visste inte riktigt vad det var och diskuterade fenomenet med mig själv) fick jag en liknande kommentar. Fast anonym. De är roliga. Haha... Du är nog inte dum i huvudet, du är nog riktigt smart. Det är jag med. :) KRAM!

2009-12-17 @ 21:54:18
URL: http://cuteewe.blogg.se/
jennifer

såg att du inte ville dricka kaffe, hehe..

Min syster har varit gravid 2 ggr och har då 2 barn.. haha

och man kan dricka kaffe ;) bara att när man är gravid är man känsligare och kan lätt spy när man dricker kaffe som kan vara ganska starkt.. men det skadar ju inte barnet ;) hehe

2009-12-17 @ 22:02:23
URL: http://jeffelito.blogg.se/
Rebecca

Hej :D Kommer du ihåg mej?Haha... Det var ett tag sen jag kollade in på din blogg nu. Iallafall, den är lika bra som förut och GRATTIS till bebisen! :D

2009-12-19 @ 19:08:26
URL: http://jmedj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0