kärlek - love - amor

Jag tror att alla någon gång i livet får sina hjärtan krossade minst en gång,
det behöver inte alltid vara kärlek, det kan också vara vänner.


Jag tror att man någon gång i livet kommer att vakna upp och tänka att livet har gått för snabbt,
tänka tillbaka på gamla tider och sakna det förflutna.


Jag är övertygad om att under livet kommer man att förlora människor man älskar,
därför är det viktigt att ta vara på de människor man älskar, speciellt sin familj.

Jag tror att ingen någonsin kan älska en så mycket som sin familj gör, kärleken är oförstörbar.



Jag tror att vissa saker som man inte kan sluta tänka på ska man inte tränga undan,
antagligen betyder det att det är meningen att man ska tänka på det.


Jag tror att ge någon frihet är att älska personen
förtroende är något man bygger upp och finns det förtroende finns det kärlek.
 

Jag tror att äkta kärlek är när man hittat någon som vet alla dina brister, svagheter och misstag
men fortfarande älskar dig över allt annat i hela världen.


Jag tror att om du tror någon kommer att älska dig föralltid oavsett hur du beter sig mot personen är får du tänka om.
personen har älskat förut, och kan göra det igen.


Om du är svartsjuk på din kärleks föredetta.
var inte det, din kärlek är ju med dig nu.


Ingen är perfekt,
varken du eller din partner.


Kärlek är när man ger en del av sig själv,
men ändå vet att det kan bli krossat.


Försök inte förändra någon,
då kväver du den.


Såra inte din kärlek,
tänk på hur du själv kände när ditt eget hjärta blev krossat.


Försök inte pressa fram kärlek,
ta istället vara på kärleken som du får.



skrivet av: Laila Aziz




/Love




Kommentarer
Anna

Åh vad fint skrivet! =) Kärleken är det vi ska vara mest rädda om,jag lever för den!

2009-12-23 @ 15:54:57
Natta

Ingen kunde ha sagt det där bättre, håller med dig i allt! Ibland börjar man känna något för någon som man egentligen inte borde känna något för av olika anledningar.. tänker på personen 24/7 och försöker förtränga det.. kanske man inte borde? liksom som du nämn kanske är meningen att man ska tänka på DET..men vissa saker förblir en gåta :p

2010-01-02 @ 22:01:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0