Avatar

Har inte bloggat på ett tag ( läs "några timmar") , har varit med mamma i stan här i Stockholm!

Sedan åkte jag och Niclas och såg filmen Avatar.

Jag vet! Jag är efterblivet seg med att se den, men den har inte lockat mig särskillt mycket.

Men när alla pratar om den "Guuud den är skiiiitbra, världens bästa film" så kände jag mig tvungen.


Min åsikt?:


Den var helt Ok, den var lite väl lång, 2 h 50 min att se blåa figurer.

Jag somnade 10 minuter under filmens gång.

Den var ganska gullig, men kändes lite väl..påhittad. Gillar inte fantasi filmer egentligen, jag lever mig inte in i filmerna på samma sätt som om "det kunde vara på riktigt" om ni förstår hur jag tänker.

3D effekten gav mig huvudvärk, 3D på "en julsaga" var mycket bättre tyckte jag där snurrade inte allt lika fort som på Avatar.

Men filmen var bra, men den får inte mer än en femma av en tia :)

Puss nu ska jag sova bloggar mer imorgon!!



Kommentarer
Malin

haha jag klarar inte heller av fantasy och sånt där.. de är för overkligt.

2010-01-29 @ 09:49:50
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Sara

mysig blogg! måste bara kommentera att avatar inte behöver vara så mycket fantasy för alla. jag vet flera som hatar fantasy och sett bortom dom blå varelserna och på budskapet istället. Jag själv och många fler tycker att den symboliserar krig idag på rätt sätt. allt fantasy är att visa att dom är ett med naturen. I slutändan handlade det om att huvudrollen var på för fel sida för sitt egna bästa, och att fienden inte behöver vara så fientlig trots allt :)

2010-02-08 @ 01:38:47
URL: http://oobsession.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0