svar


Vägrar tro på det, haha =) Hörde också att någon djurskötare sa på the voice att ett lejon som är tamt inte kan överleva vilt i mer än en vecka.

 


Om man vill gå ner i vikt är mitt bästa tips att träna samtidigt som man försöker att vara nyttig.

Har man joggat i en halvtimma/timma och precis förbränt 500 kcal vill man inte direkt stoppa i sig en desert som ger 500 kcal.

känns ju joggingen helt onödig. Sedan blir jag inte lika hungrig eller sugen på onyttiga saker när jag tränar.

 


Ja, kan absolut ge lite tips :)




Nej!! Helts inte iallafall, jag vill föda naturligt även fast jag är livrädd inför det.. Men jag vill inte att folk ska skära i mig mer än vad som behövs. :)




I öronen bara.




Tack så jättemycket!! Gud vad kul att få positiv respond =) Puss Emsy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0