Läsarfråga

Postat av: Angelica
Hej! Jättebra blogg ska jag börja med att säga men sen tänkte jag höra med dig om du vet hur man bäst och snabbast får bort underhudsfett? Jag tycker jag har tränat så mycket men jag tycker aldrig det syns och då har jag hört att det kan vara underhudsfettets fel. Så om du har några tips eller nått så skulle jag bli riktigt glad :)Du brukar alltid komma med bra tips så därför vände jag mig till dig :)


Svar: Maten är 80% och träning är 20%. Om du äter fel mat så spelar det ingen roll hur mycket du tränar :) Tänk på att äta regelbundet, jag äter alltid frukost, lunch och middag. Ät mycket protein som kött, fisk, kyckling etc och även mycket grönsaker och dra ner på kolhydraterna som ris, pasta och potatis. Tänk dock på att du lever nu!
Kram!



Kommentarer
Linnéa

Älskar dina tips :D Känns så bra och enkelt när du skriver det alltid :D :D

2011-07-06 @ 08:22:29
URL: http://lajon.blogg.se/
Linnéa

Älskar dina tips :D Känns så bra och enkelt när du skriver det alltid :D :D

2011-07-06 @ 08:22:33
URL: http://lajon.blogg.se/
Mike

Maten är 100% därtill gäller det att vara aktiv. Cardio + styrketräning är att föredra. Maten är inte 80% utan 100% så lägg ner och leka fitnessdrottning.

2011-07-07 @ 21:25:02
Angelica

Åh tack så otroligt mycket :)

2011-07-09 @ 10:07:01
URL: http://angelicasjogren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0