LCHF...


Såg precis debatt från den 19.e Januari.

Katrin var med och debatterade kring LCHF. Jag har alltid varit neutral till den "dieten". Folk får göra vad de vill sålänge dem mår bra. Jag gillar Katrin. Hon är rolig och framförallt duktig att sälja in saker märkte jag idag.

Efter debatt fick jag verkligen lust att testa LCHF. Man ska tydligen bli piggare, sova bättre och bli av med sitt sockerberoende m.fl.

Precis de problemen har jag, speciellt att jag alltid känner mig trött, alltså 24/7. Och så vill jag bli av med mitt enorma sockerberoende. (!!)

Jag känner inte direkt att jag behöver gå ner i vikt så det där kan jag hoppa över. Men de andra tre sakerna vill jag väldigt gärna ha!

Jag ska sova på saken och komma fram till ett bra svar imorgon. Betyder det att jag aldrig mer kan äta sushi? Snabbmat? Middagar hos andra? hmmm...

Jag ska försöka att få med mig Niclas först isf. Eller han kommer nog automatiskt att hänga med för det är jag som lagar maten ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sveriges Största Skönhetsblogg

Skönhetstips, sminktips, skönhet, hår, hud, naglar, kropp.

RSS 2.0